محتوای تکراری خارجی
نوشته شده توسط : علی پور

محتوای تکراری فرنگی بدان معناست که ممکن میباشد محتوای سایت طراحی سایت در مشهد شما از سایر تارنما‌ها اسکن گردیده باشد. نسبت‌های زیاد محتوای تکراری یک نماد مطمئن برای گوگل از محتوایی کیفیت عالی ذیل میباشد و بایستی با هر هزینه‌ای از آن هجران کرد. اصلی وجود ندارد که آیا تارنما شما یک تارنما بازاریابی با ایجاد مشتری راغب (lead generation)، مغازه کسب و کار الکترونیک، پلتفرم نشر آنلاین یا این که وب لاگ فردی میباشد، برای کلیه قواعد شبیه انجام می گردد.

یک رویکرد برای تشخیص دادن اینکه محتوای شما با وب سایت‌های دیگر تکراری میباشد این میباشد که یک اسنیپت از محتوا را به طور نقل پیمان در جستجوی گوگل قرار دهید که آرم میدهد مثلا توضیحات محصولی با تنی چند از دیگر وبسایت‌ها تکراری میباشد. البته قابل ذکر میباشد که برندهای دارای اعتبار احتمالا در نتیجه ها جستجوی گوگل با محتوای تکراری درجه نیکی خواهند داشت. با این حالا، وبسایت‌هایی با اعتبار کمتر ممکن میباشد کاملا ایندکس نشوند و یا این که درجه خیر با محتوای تکراری مانند توضیحات فرآورده ارائه گردیده بوسیله سازنده در تارنما آن نگیرند.

برای تحقیق محتوای تکراری فرنگی، سفارش می شود که از Copyscape برای اینکه نقشه تارنما شما یا این که یک تیم خاصی از URLها کراول می شوند یا این که خیر به کارگیری نمائید. این ابزار یک گزارش بسیار موءثر در زمینه ی محتوای تکراری وب سایت شما نسبت با وب سایت‌های دیگر را گزارش می دهد. در تصویر ذیل اسکرین شات از آن چیزی میباشد که آرم داده می شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: